سخنان مدیر عامل محترم


شکر ایزد که ز تاراجِ خزان رخنه نیافت

بوستانِ سمن و سرو و گل و شمشادت

قبل از هر چیز، امیدوارم که سال 1402 سال خوبی برای همه‌ی شما بوده باشد. آرزو دارم سال 1403 که با نماد اژدها همراه است، سالی پر از موفقیت، پیشرفت و اقتدار برای همه‌ی مردم ایران زمین باشد.
در سال 1402، بر طبق برنامه‌ریزی، توانستیم خط پایلوت راه‌اندازی کنیم آبرسانی به منطقه و حومه شهر چابهار به صورت سقایی در حال انجام است. برای فاز اصلی نیز تجهیزات را سفارش گذاری کردیم. با نهایی شدن زیرساخت، فعالیت (که به صورت خاص باید به برق اشاره کنیم) سفارش گذاری نهایی خواهد شد. خرید انجام می‌شود. انتقال و سپس نصب و راه‌اندازی فاز اصلی را خواهیم داشت.
در برنامه‌ی کوتاه‌مدت برای سال 1403، برنامه‌ریزی کردیم که یک خط آب آشامیدنی بسته‌بندی راه‌اندازی کنیم این خط پاسخگوی بخش اصلی نیاز آب آشامیدنی منطقه خواهد بود، همچنین قصد داریم که شرکت‌های بزرگ و کارآفرینان به نام یزدی را در شرکت تعاونی پارس عضو کنیم. حضور این بزرگان و صاحبان صنعت باعث می‌شود که قدرت مطالبه‌گری ما در قبال دولت افزایش پیدا بکند و ما بتوانیم برای آب یزد گرفتن تخصیص و موضوع انتقال قدم‌های خوبی برداریم. انتقال و پروسه‌ی شیرین‌سازی به جز با همت خود مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.
امیدوارم رویاهای شما در سال جدید به واقعیت تبدیل شود. سال خوبی ر برای شما آرزومندم

عید بر شما مبارک.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *